31 Aralık 2012 Pazartesi

Adana Web



Adana Web tasarım hizmeti demek, siteni yaptım benim işim bitti demek değildir. Günümüz de bir çok kişi web tasarım hizmeti sunmaktadır fakat web tasarım, tasarlayıp sunmak değildir.
Site yaparken en önemli temel özellik google’ye dost bir site yapmaktır. Eğer tasarımda kodlar kaliteli ve doğru şekilde yerleştirilirse google’nin gözünde 1 adım daha önde başlarsınız.
Unutmayın ki, googlede yukarı çıkmak sadece web tasarımla bitmiyor bunun yanında destekleyici seo çalışmaları da yapılması gerekmektedir. Biz müşterilerimize “siteni yaptım benim işim bitti” mantığı ile hareket etmiyoruz.
Günümüz de 400-500 TL’ye web tasarım hizmeti sunan bir çok tasarımcılar mevcuttur fakat neden web sitesi oluşturduğumuzu bilmemiz gerekmektedir.
Bir web sitesi oluşturmanın sebebi müşteri potansiyelini artırmaktır.
Süs olsun diye bir web sitesi oluşturmak istiyorsanız 300 TL’ye bir web sitesi rahatlıkla oluşturabilirsiniz fakat daha fazla müşteri potansiyeline sahip olmak istiyorsanız iyi bir web tasarım hizmeti ve daha sonrasında web siteniz üzerinde çalışmalar yapılmalıdır.Adana
Web


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder